söndag 1 november 2009

Peter Johansson (kd) ang polisanmälan

Peter Johansson (kd) kommenterar sitt beslut att skriva på polisanmälan

"Friska hjärnor bereds möjlighet i Kristdemokraterna inför valet 2010.

Man måste inte vara på ett visst sätt typ frikyrklig eller medlem i Svenska kyrkan för att vara med i KD. Så är det verkligen inte. Däremot har vi de etiska grundvärdena i centrum.

Vi håller just nu på att nominera personer.
Valsedeln kommer att fastställas i början av nästa år.
Om det blir många nya som engagerar sig i C, M och KD finns stora möjligheter att få majoritet efter nästa val. Det räcker inte att knyta näven i byxfickan. Det är först när vi får del av all kunskap som finns ute i stugorna som vi får fart på den här kommunen.

Tack Bill för arbetet med polisanmälan.
Det kändes verkligen bra att få skriva under."

2 kommentarer:

  1. Peter du är ett föredöme!

    Starkt jobbat!

    SvaraRadera
  2. Etik moral och civilkurage.Peter ger dessa begrepp ett ansikte.Han är inte ensam.Blev fullkomligt nedring av folk som ville skriva på överklagande och anmälningar.Hade dock bara tre dagar till mitt förfogande varför jag fick dra ett streck vid 50 färgelandabor.Detta visar att vi nu har fått nog av lögner och fullkimligt oansvarigt agerande från vissa politiker.I onsdags var jag i Järbo.Det var skollov och solen sken.Det var en vacker kommundel där barnen vid villorna var ute och lekte.Där låg den fina kommundelsskolan.Fy fasen-tänkte jag.Realkapitalet i form av skolan finns.För några promille av vad man okontrollerat vräker in till Björnhuset och redan rika direktörer lägger man alltså ned denna för bygden så viktiga skola.Samma med stigen.Idioterna har nu tömt komunkassan och enligt deras egen uppgift lånat upp 47 miljoner.Pengar som de barnen jag såg i Järbo skall vara med och betala tillbaka.Jag personligen kommer aldrig att ge mig innan ansvar har utkräfts.
    Er vän Bill

    SvaraRadera