onsdag 21 april 2010

Bloggen slår nya rekord!

I går slog Bloggen sitt tidigare läsarrekord - 210 unika besökare! Det gamla rekordet löd på 208 unika besökare för en och samma dag.

I förrgår fyllde dessutom Bloggen 40 000 besökare!! och vi passar därför på att gratulera oss själva till denna milstolpe och tacka våra läsare.

Vem kunde ha förutspått denna utveckling, när den gamla Bloggen för ungefär ett år sedan släcktes ner av krafter med koppling till Björnhushärvan. Bloggen gav dock inte upp utan kom tillbaka och är nu större och starkare än någonsin.

Bloggredaktionen

2 kommentarer:

  1. Detta är underbart!!! Känner fler som liksom jag tittar på bloggen var tredje,fjärde dag eller något liknande. När samma server t.ex en skolserver som servar många datorer endast registrerar en unik besökare oavsett hur många datorer som har varit inne så blir det verkliga antalet som bloggen når ut till betydligt större. Det är bra därför att media är alldeles för flata mot de som de skall granska. Det har blivit värre på senare år. Bloggen kanske sårar för mycket i bland men när det nu är så genomkorrumperat så får väl de som inte vill vara med i myglandet klart ta avstånd från det då. Vad jag förstår så får de väldigt mycket beröm om de visar sådana tendenser.De blir till och med kallade för hjältar. Tack bloggen.

    SvaraRadera
  2. En kopp kaffe och bloggen.
    Så börjar jag min dag.
    Koffein och bloggberoende alltså.
    Sunda laster anser jag.
    Förgyller tillvaron i alla fall.
    Det känns nästan som det är jag själv som säger ifrån mot orättvisor och idiotier. Så
    tack för kaffet!
    tack för bloggen!

    SvaraRadera